Video Seks dan Nak Bunuh Diri-Mana paling dahsyat

in , by Muhammad Naim Abdullah, Mac 25, 2011
Akhir-Akhir ini macam -macam berita yang panas dan terkini di dada akhbar tak kuraang hebat oleh para blog-blog,facebook dan dll.Sebenar nya Naim malas nak taip pada kalian semua..Lihat gambar bawah ini
 Tak tahu nak cakap lagi. Pakat-pakat fikirlah kekadang manusia tertekanan perasaan suasana sekitar yang membuat diri mereka membuat satu perkara di luar batasan. Inilah..

Naim pon tidak tahu sebab apa wanita ini nak bunuh diri,adalah tekanan selepas spm, tak siap assignment tak pun baru sahaja bergaduh dengan ibu bapa mereka. Lepas ini ibu bapa wanita akan merasa malu di atas perbuatan si anak yang kurang waras ini. Kepada sahabat-sahabat jika kita dirundum perasaan dan sebagainya luahkan kepada ibu bapa anda kerana anda datang mengurangkan sedikit masalah yang anda rasakan.Ditambah berzikir selalu dan membaca al-quran. Kekadang jiwa kita kosong dengan alunan ayat-ayat cinta allah.Semaikan hati kita dengan ayat-ayat Allah.

Ini satu perkara lagi,pasal video seks yang heboh sekarang ini, Sebenar naim hairan bertambah pening lalat rasanya. Mengapa manusia zaman sekarang sudah tidak segans silu berkata ; "Saya lah seorang di dalam video itu" ? Apakah ini semua? dimana sifat malu anda?? Ish2.. malas nak cakap. sat lagi timbul fitnah kepada berkenaan.

Kalau nak baca pasal video seks ini, search sahaja di google, Insha Allah akan jumpa. 
Wallhu'alam


 
SHARE 3 comments

Add your comment

  1. Bro naim, manusia ni suka amik jalan mudah untuk selesaikan masalah dengan cara bunuh diri.

    Rasanya itu bukan cara terbaik dalam menyelesaikan masalah. Tak fikir abes rasanya tu. Nikmat nyawa yang Allah bagi tu sangat bernilai.

    Bro, dunia ni dah dipenuhi fitnah yang melampau. Takut rasanya bila sekeliling kita jadi macam tu.

    BalasPadam
  2. hm, no komen pasal video seks tuu..

    BalasPadam
  3. @Wafiy Suzly

    aku pon no komen bro.. huhu

    @Nurul Farhanah
    gitu la sis. sakit kepala dok fikir

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS