pengikut pemudattbc

Selasa, 26 April 2011

Oh Wanita 2

Entry kesimbungan daripada Oh Wanita entry ini bukan menhentam peribadi wanita Islam tertutamanya tetapi akhlak seorang wanita Islam.Kerana diri mu begitu berharga. Macam iklan pulak. Kenal tak Justin Bieber [kepada fan Justin Bieber] maaf ye. Entry ini adalah kritikan kepada diri anda. Baru-baru ini Naim tertengok gelagat wanita Islam menyambut kedatangan Justin Bieber ke Malaysia.Ada sumber cakap lebih 13k  datang ke konsert itu? fulamak dahsyat 2.Tanggan masjid depan rumah pun tak larat nak panjat. Kesian. Berbalik pada si Justin Bieber. Dah lihat gelagat wanita Islam nie. Saksikan:-



 Naim ingatkan sekali lagi. Maruah anda adalah aset yang paling berharga tidak ada tandingan harga berlian.Peliharanya dengan sebaiknya. Semoga kalian terus tabah di dalam ujian duniawi .
Wallahua'alam

8 comments:

Wafiy Suzly berkata... [Reply to comment]

ape yg best sgt JB??

naim berkata... [Reply to comment]

@Wafiy Suzly

entah la bro~minat MaheR Zain pon gak

Jue berkata... [Reply to comment]

akak tak tau nak kate ape.. klu minat pun tk perlu la fanatik sampai gitu

Syauqatul Wardah berkata... [Reply to comment]

saya pun tak tahu nak kata apa..
tak terkata
sedih!
sedih!

naim berkata... [Reply to comment]

@Syauqatul Wardah

KITA Mampu berdoa sahaja. :)

Syauqatul Wardah berkata... [Reply to comment]

na'am ya Akhi..doa..

sedih! sungguh sedih! sedih...
='(( hati pedih...

moga Allah mengampunkan dosa kita semua..ya Allah, ighfir dzunuubi..ighfir dzunuubana..

syukran utk video tu, semakin menyedarkan diri ni, betapa permainan dunia..sungguh melekakan...melalaikan hati..jauh..jauh drpd-Nya..

='(( sungguh benar sedih...

naim berkata... [Reply to comment]

@Syauqatul Wardah

^_^

benar sekali ukhti :)

BuDaK PeGheLiH berkata... [Reply to comment]

tgk budak2 yg menari tu mcm kecik2 lg..tmbah2 yg ikat baju tu.. so mcm mak bapak dorg jer yg izinkan anak2 dorg mcm tu..

bangga ke ada anak mcm tu??

Entry Paling Best

--------------