pengikut pemudattbc

Khamis, 14 Julai 2011

Keputusan Malaysia vs Arsenal

Sapa tengok semalam. Naim tengok kejap sahaja,stream slow giler. :P Apapun Tahniah kepada Arsenal korang memang the legend la. haha.. ^_^ Kepada Malaysia tak perlu malu di atas kekalahan ini. Kerana mereka(arsenal) bukan pasukan tandingan kepada Malaysia.Hope lepas ini mereka mengutip sedikit pengalaman daripada perlawanan persahabatan ini. Jom layan sedutan-sedutan gol dan percubaan daripada malaysia. Nasib ada youtube. :P



Malaysia Boleh!!! Lawan Tetap Lawan.. :) .Sokongan kepada anda tidak pernah lekang dulu, kini dan inshaAllah selamanya..

5 comments:

yatie Awang berkata... [Reply to comment]

kalau team kita lawan team hebat, macam budak sekolah mainkan? tapi apa2 pun kakak suka Ashaari hehehe

Irshadim berkata... [Reply to comment]

marah juga la semalam bila ada penyokong Arsenal dari kalangan kita yang boo pasukan kebangsaan..

naim berkata... [Reply to comment]

@yatie Awang

hehe

sabo akak

naim berkata... [Reply to comment]

@Irshadim

Bro. ko turun stadium ka?

tak patut la macam itu

Irshadim berkata... [Reply to comment]

ayah aku turun, ramai kawan2 aku yg turun. semua ckp macam tu. aku tak turun sebab ada kerja

Entry Paling Best

--------------