pengikut pemudattbc

Khamis, 7 Julai 2011

Saya Suka Wanita Berpurdah...

Seindah wanita adalah wanita yang solehah. Pelbagai madah  puitis telah dikaitkan dengan wanita iaitu Mawar.

adalah pepatah "Mawar Berduri... kenapa berduri ye? " Naim masih fikirkan hiperbola telah dihasilkan..


Pandangan seorang lelaki adalah terhad, sekali pandang sahaja, kalo pandang kali kedua adalah pandangan hasutan syaitan. Hat-hati wahai kaum adam,[ko pun sama Naim] 

Gempak tak tajuk entry nie, entry ini santai-santai sahaja, Naim dok tulis ni sambil berfacebook+layan lagu rock+jiwang kejap. haha.


Berbalik pada tajuk entry. Baru-baru ini ada seorang blogger dan sahabat forum telah melakukan tranformasi kehidupan dalam hidup mereka nak berniqab/purdah. Alhamduillah,Syukur pada Allah jika mereka berniat macam itu. Naim pun nasihat jua kepada akak-akak nie semoga tabah ketika nak berpurdah , pandangan masyarakat di luar sana sangat berbeza.Ada orang cakap ,macam penganas+ninja.. :P. itu pandangan orang. Sebagai muslimah yang menjaga keperibadian khusus kepada si suami tercinta. Itu adalah lumrah di dalam kehidupan. Hope mereka membaca entry ini. Akak-Akak, Naim harap niat yang akak cakap itu, ikhlas kepada Sang pencipta, semoga beroleh manfaat di dalam kehidupan akak-akak semua. ^_^

Saya hanya mampu senyum dan bergembira pekhabaran yang gembira ini. Jika calon isteri Naim berpurdah. Peh!!! Subbna Allah. Angan-angan mat jenin sungguh mamat jiwang ini.

Itu sahaja leteran kosong daripada Naim.Malam-malam ini adalah sebagai waktu kita merenung waktu di siang hari apa telah kita lakukan. Adakah ia dapat diputar semula , seperti roda yang boleh berputar ke hadapan dan juga kebelakang.


So sweet.. keh keh keh.. Semoga peneman Naim nanti ada seorang mawar berduri. Insha ALLAH. 

Sebagai penutup entry ini, ada lagu haha. Lagu Nasyedd De hearty khas kepada anda semua..Wallahualam. Yang benar daripada Allah swt dan salah silap daripada Muhammad Naim. Peace ! ^_^

12 comments:

yatie Awang berkata... [Reply to comment]

InsyaAllah...Naim akan bertemu...

Jue AbdRahman berkata... [Reply to comment]

hehe.. akak rasa belum cukup kuat utk berpurdh, lain la klu kene duk kat mesir ke, sebab kat sn kebanyakkan pakai purdah, so takde la org pandang semacam mcm kat sini :)

pengemis Cinta~ berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..semoga akhwt2 y terlibat terus istiqamah dalm berniqab..PC pun berniat untuk berniqab, semoga dipermudahkan kejalan kemanisan ini..amin ya Rabbal Alamin..

aniki berkata... [Reply to comment]

tinggi sungguh taste ang ni..semoga berjaya dapat bini berpurdah..

Nurul Farhanah berkata... [Reply to comment]

Semoga berjumpa dengan mawar berduri ^^

naim berkata... [Reply to comment]

@yatie Awang

^_^

Terima Kasih akak, mohon doa ye.. :)

naim berkata... [Reply to comment]

@Jue AbdRahman

hehe

Kalau akak segan pakai di luar, akak bermula dari rumah.. :)

naim berkata... [Reply to comment]

@pengemis Cinta~

Insha Allah. semoga tercapai niat itu.

^_^

naim berkata... [Reply to comment]

@aniki

Jeles ke bro. muahahhaha

naim berkata... [Reply to comment]

@Nurul Farhanah

:_)

hehe

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata... [Reply to comment]

InsyaAllah... semoga tercapai niat naim tu... ^_^

Ms Lily berkata... [Reply to comment]

semoga impian mu tercapai dan semoga impian ku untuk ke arah itu juga tercapai~

Entry Paling Best

--------------