pengikut pemudattbc

Khamis, 28 Julai 2011

Up Taffic Melalui Apesal.Com

Hai. Dah tengok bola, best tak.Malam ni Naim malas nak ulas pasal bola, naim nak ulas pasal Apesal.com. Korang tahu tak Apesal ini.Apesal adalah satu kaedaan ping blog anda. haha





Alhamduillah, sejak bersama Apesal ini taffic agar terbaikk dari segi taffic, dari segi komen ada 2 3 orang sahaja.Berbalik kepada tajuk asal. kepada follower Naim sayang kalo korang nak upkan taffic ke blog anda. Sila daftar di Apesal. Korang was-was. ce baca ini sebagai mukadimah anda dengan Apesal :_

http://www.apesal.com/webmaster/signup

----------
Korang nak ushar x.. jap ek
 Itu sahaja.. sedikit ilmu nak bagi kat korang. Ingatlah apa yang kita dok tu...Semoga ia manfaat kepada semua. Insha Allah

Entry Paling Best

--------------