pengikut pemudattbc

Selasa, 16 Ogos 2011

Awek Cun Part 3

Part 3? hebatnya.. :-) Entry ini sebagai renungan bersama-sama ya. Pada hari Ahad yang lepas, Naim berkesempatan singgah ke Bazar. Pada tahun ni baru 2 kali pergi ke bazar Ramadhan> amacam terbaik tak? haha. Bukan itu Naim nak cerita kan tetapi pasal awek cun. haha

Kali ini macam entry yang lepas-lepas juga. Naim cukup sedih+ pedih mata+ kuranglah pahala ku.. Mereka berpuasa tetapi aurat mereka tak jaga cam mana ? Aduhai.. Kurang pahala rasanya hari itu. Tak tahu la habaq cam mana?

Nak kata 'Bod*h'.Cerdik.. Kat tv ada macam-macam program agama,di luar ada jual vcd agama. Tapi mereka dok tengok AF, mentor.Bukan nak munuding?Ianya realiti.

Wahai awek-awek semua. Coverlah aurat mu. Kaum Adam cukup terseksa.. :((






Jangan jadikan aku berpuasa tau. tetapi benda wajib yang lain di abaikan.. Dan Janganlah jadi iman kita senipis dan sehalus tisu. Apabila kena air, ia akan terkoyak..

*Peace.. 

Ingat nya awek-awek.. :). Jom layan lagu ihttp://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3297962226937423980ni .. kalo jadi muslimah macam ini kan bagus..

^_^


7 comments:

yatie Awang berkata... [Reply to comment]

aduhhhhiiiii....awek2 ni, nape tak nak dengar nasihat?...

Jue AbdRahman berkata... [Reply to comment]

lagu tu sgt sweet, tp akak tak penah dgr plak lagu ni, fes time dengar.. hehe..

eyna_chan berkata... [Reply to comment]

huhu..ksian kn kt org laki.. ari2 dipertontonkn dgn aurat wanita scr brleluasa..:(

naim berkata... [Reply to comment]

@yatie Awang

entah la akak yatie.. terseksa batin Naim,. hehe

naim berkata... [Reply to comment]

@Jue AbdRahman

khas untuk akak jue.. :)

naim berkata... [Reply to comment]

@eyna_chan

ya.. kena tunduk selalu

pengemis Cinta~ berkata... [Reply to comment]

seindah hiasan wanita solehah.;)

Entry Paling Best

--------------