pengikut pemudattbc

Rabu, 28 September 2011

Berapa Kali Masuk Dapur?

Malam nie naim nak tanya kepada follower dan silent reader.Berapa kali anda masuk dapur membantu ibu anda memasak?

Tak pun, basuh pinggan cawan selepas makan. Hari ini ramai orang tidak mahu membuat perkara remeh di pada pandangan mata mereka. Tetapi besar di sisi Allah.Korang tak mahu pahala free sahaja ka? Hanya tolong ibu bapa anda di dapur?

Fikir-fikirlah.Di situ kasih sayang akan mengalir tanpa tidak sedar.Boleh berkongsi masalah .Kalau korang ada masalah.

^_^

itu sahaja pesanan ringkas daripada Naim. 

 wallahualam

4 comments:

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

heee
ari2 encek naim
separuh dari 24 jam =]

aniki berkata... [Reply to comment]

aku dari dulu lagi pas makan memang basuh sendiri pinggan aku tu..mithali kan aku??hahaha

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

khas buat lelakini. sebab ramai pikir itu kerja orang perempuan je..

naim berkata... [Reply to comment]

semua :

hehe

Bagus.. hampa anak yg baik belaka.

Entry Paling Best

--------------