pengikut pemudattbc

Isnin, 10 Oktober 2011

Bajet 2012-Pindidikan Kini

Selamat petang . Hari ini lewat update entry baru. Sebab dok pikir entry yang bagus untuk di tulis, Takut plagiat pulak.

Petang ini, naim nak sentuh pasal Bajet 2012.Bukan keseluruhannya,tetapi bab pindidikan sahaja. Insha Allah. Kupasan ini lebih pendapat peribadi.Jika ada unsur politik, korang halusi dengan sendiri ya.

Beberapa entry lepas Naim ada sentuh pasal pembelajaran dulu dan kini. Kali ini naim sentuh yuran persekolahan. Bermula pada tahun hadapan, Insha Allah. Pelajar-pelajar sekolah tak perlu bayar yuran persekolahan. Iaitu free.Alhamduillah. Naim berasa gembira perkhabaran Perdana Menteri Malaysia.Isu ini Naim setuju sangat. :)

Korang yang hidup pada zaman sekarang perlu rasa syukur. Naim harap korang , tidak berfoya-foya dan lalai di dalam pendidikan. Kita buktikan pelajar Islam adalah pelajar yang cemerlang pada Agama Islam . Insha Allah. Sapa-sapa yang ada Astro. Tak payah layan saluran 611.. Layan Tutor TV.. Ada macam-macam ilmu. Nak tengok gak. tengok pada hari cuti minggu mahupun lepas student. Kejarlah ilmu..

Wallahualam..

3 comments:

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

patut buang je saluran 611, kartun dari jepun sangat meloyakan tak memberi pendidikan pun. Kartun malaysia okay jer.

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

lagi satu, bagus lah... dulu dulu tak merasa pun buku tesk pinjam , semua beli. padahal cikgu tak guna...

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

baikkk
sy dh abis belajar
kikiki...

Entry Paling Best

--------------