pengikut pemudattbc

Khamis, 20 Oktober 2011

Balasan Allah Sangat Cepat

Sebentar tadi dengar satu video Ustaz Azhar yang terbaru.Di dalam kuliah tu ustaz bercerita halangan kuliah di UIA baru-baru ini,jika program maksiat di halalkan. Pada tempoh terdekat ada konsert maksiat di Terengganu. Pada malam itu Allah kirimkan hujan lebat serta dengan ribut. 

Jom lihat video ini :



Allah Maha Besar.

Sesungguh nya. Allah sangat murka di atas perkara mungkar.

Nak lihat gambar ?

1)






2)




pentas konsert pon habis rosak..





Gambar akhir ini akan membuat anda marah , mari lihat..





Kalian nampak apa? papan itu di tulis Perkataan Rasullullah S.A.W. Begitu jahat manusia zaman sekarang. Sampai Rasullullah mereka sanggup hina. Itu akibat, allah telah mengirimkan ribut kepada mereka.

Kejadian adalah 27 Sepetember 2011. Oleh itu, kepada mereka jangan terlalu jahil kepada agama. Mari pelajar agama dengan sebaiknya.

Insha Allah

Wallahualam

6 comments:

cik aisha berkata... [Reply to comment]

semua ni kat ganu ye....sekelip mata je semua berlaku kalau Dia tak izinkan...

naim berkata... [Reply to comment]

@cik aisha

Ya kat terengganu baru2 ini

Sya Syazana berkata... [Reply to comment]

subhanallah,

naim berkata... [Reply to comment]

@Sya Syazana

Allah Maha Berkuasa..

LadyBird berkata... [Reply to comment]

ooo.. dah tahu ni.. seawal kejadian akak dah tahu.. tp tkt nk letak kat blog.. tkt timbulkan kontroversi lak.. akak pergi time kejaidan tgk tmpt.. dekat umah akak jerk..kalau di trg mmg macam ni.. Allah tunjuk terus.. dr akak kecik lagi kalau ade salah je pasti hujan ribut..

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

kalau Allah nk tunjuk sat je an..

Entry Paling Best

--------------