pengikut pemudattbc

Khamis, 6 Oktober 2011

Lima Agenda Barat Yang Masih Belum Terlaksana 100%

Hari ini lambat nak update entry, Padi tadi pergi polimas pi amik SIJIL.. ^_^ baru habis belajar katakan..x pi konvo ka? x pi la mahai sangat ai.. ^^

Berbalik pada tajuk. 
Korang nak tahu tak Barat ada lima agenda sebenarnya nak musnahkan remaja-remaja Islam secara licik dan senyap. Bagaimana plan mereka. Senang dan menarik kepada musuh-musuh Islam nak pasang perangkap kepada kita.Oleh itu, Naim harap korang hayati sebaik-baiknya dan pakat habaq kepada kawan-kawan kita yang masih khayal dengan dunia ini.
Yang Pertama :
-jangan biar hukum Islam dilaksanakan dalam negara

*Kenapa hukum Islam di letak di atas kerana ia tunjang kepada asas kehidupan. Lihat suasana sekarang . di ceritakan perihal HUDUD. Semua dok gelabah. Sudah terang lagi bersuluh tentang hudud di dalam Quran , boleh rujuk di surah baqarah ayat 229.

Yang Kedua :
Al-Quran Jangan Sekali Di Baca

* Sekarang situasi sudah melanda di Malaysia amnya. Quran di baca semasa siaran bermula dan siaran tutup. dan bulan ramadhan . Televisyen  tak pernah mengalun ayat-ayat quran kecuali Astro Oasis dan Hijrah sehaja. Itu pun nak maksud waktu. 


Yang Ketiga
Jauhkan  daripada Pendidikan Islam

*Korang nak tahu, orang kafir amnya bukan suka orang buka internet baca tentang agama,malah jika program agama di tv/radio mahupun di luar(masjid). Mereka tidak cukup suka. Walaupun ia datang hampir 10k pun. Mereka suka 10k datang kerana SUARA KAMI mahupun program yang sudah mati iaitu Akademi Fantasia. 

Yang Keempat
Pecahkan kesatuan umat Islam dengan semangat perkauman

*Lihat sekarang televisyen di malaysia banyak putarkan berita perkauman sahaja demi menjaga kepentingan diri daripada pemerintah agar tidak mengena tindakan.Kesatuan di Malaysia sudah tak sekuat dulu. Jika kesatuan Islam bersuara , maka NGO yang dinaugi oleh anak matan perdana keempat iaitu Sister In Islam.SIS di anggap berkuasa di dalam pemerintah menentang secara terang-terang hukum allah yang termaktub di dalam Quran. Masya Allah. Kalau kira mereka di dalam SIS boleh dikira murtad. semoga mereka bertobat segera.

Yang Kelima-terakhir

Rosakkan wanita Islam

*ia sebenarnya Ekploitasi Wanita.. Lihat banyak iklan sebegini. Wahai wanita Islam yang masuk prgram lagha mentor/dan seangkatannya.
korang tahu tak setiap kali orang ramai melihat telatah anda di pentas dengan pelbagai aksi . Setiap inci orang melihat. Setiap saat DOSA akan di kredit akaun anda? mahu ka/ insaflah...

Kalau korang pi letak lembu di atas pentas, lembu pon cabut lari.. lembu kata "malu dek ai'

adakah kita bodoh seperti lembu? Opps!!

Korang ada akal, korang fikir lah. korang nak pahala @ dosa.. x pun korang nak azab @ nikmat...

wallahualam.

nota kak : Lima perkara di apdatasi daripada kitab Pendidikan Anak-Anak dalam Islam karangan Syeikh Abdullah Naseh Ulwan rahimahullah.

2 comments:

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

hehe yang lembu tu memang pilihat yang tepat perumpamaan nya. masyaallah, sebetulnya memang orang kafir ada plan besar nak musnahkan umat islam. Jap lagi paus (pope) mati diorang akan keluarkan paus baru simpanan diorang. Kita umat islam kene berjaga jaga..

naim berkata... [Reply to comment]

@! AzzaAzman @ Chempaka Sari !

Betul tu Azza..

Entry Paling Best

--------------