Terima Kasih Follower

in , by Muhammad Naim Abdullah, Oktober 05, 2011
Pertama sekali Naim nak ucap terima kasih kepada semua follower naim yang berjumlah 1 juta orang  sebenarnya termasuk yang tak pernah tahu kewujudan blog ini.Blog ini telah di wujud pada tahun 2009. Sekarang sudah 3 tahun kewujudan blog ini.

Motto blog inSi adalah Ke Arah Mencari RedhaNYA .Kenapa naim pilih motto ini kerana Naim berazam setiap apa tertulis di dalam blog ini mendapat redha daripada Allah swt. Insha Allah.
Naim ada tulis satu puisi , naim kiasan kepada sahabat semua iaitu http://pemudattbc.blogspot.com/2011/02/unic-kau-kawan-sahabat-dan-teman.html 
Kepada semua follower dan silent reader, setiap tulisan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata. Jika perihal agama naim akan membuat sedikit rujukan.Dan kalau isu-isu semasa, Naim membaca sedikit di dalam akhbar dan rujukan di dalam internet , takut terjebak di dalam penyebaran fitnah semata-mata. Firman Allah di dalam surah hujurat ayat 6 :



Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.

Oleh itu, Naim lebih berhati-hati  .Kepada blogger semua kalau kalian menulis lebih baik berpadu kepada quran dan sunnah. Kalau isu semasa lebih baik buat rujukan dahulu.. wallahualam.. 

Naim ada lagu kat hampa semua.. Terima kasih dalam bahasa melayu. Thank you dalam bi. itulah penting english education.. :P

SHARE 8 comments

Add your comment

  1. setuju tu setuju... setakat ni azza tak delah fitnah menfitnah dalam blog azza. baik cakap benda yang baik ye.

    BalasPadam
  2. Terima kasih juga pada kamu. Halalkan ilmu yang dikutip dalam ni : )

    BalasPadam
  3. sama-sama dan terima kasih juga buat naim, kerana banyak berkongsi ilmu pada semua

    BalasPadam
  4. pasaipa aku suka baca blog ang??sebab aku nak ngaji agama.kalau ada yang aku tak paham,aku take note then ask aku punya ustaz untuk paham..tq bro..ang memang terbaik..hahaha

    BalasPadam
  5. @aniki

    tq bro. sebab ko selalu sokong aku dan blog aku

    semoga persahabatan kita hingga akhir nya.. Insha Allah

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS