pengikut pemudattbc

Jumaat, 18 November 2011

Jadilah Guru Yang Baik

Selamat malam kawan-kawan. Malam nie nak taip entry awal sedikit. Rasa mengantuk pula malam ini. Ok. Korang nampak gambar di sebelah ini. Korang tahu apa dia? Nama dia LadyBird.. hehe

kepada pemilik blog Ladybird, jangan marah ek. saja nak kiasan semata-mata.Bukan itu sebenarnya naim nak cerita. Sat gi naim nak post satu video kartun yang naim layan dekat tv al-hijrah.Ia sangat memberi rangsangan kepada manusia macam kita.

Naim nak cerita pasal video ini sedikit. Di awal babak permulaan, si ibu mengajar anak-anak dia alam sekitar, tunjuk kan kawasan di sekitar kehidupan mereka.Tempat bermain dan kawasan larangan kepada mereka. Nak layan tak video ini? Jom...




Cam mana? menarik? Yang baik di contohi dan yang mana jahat di elakkan..

Wallahualam

8 comments:

Yatie Awang berkata... [Reply to comment]

menarik...lawa lah spider dia

LadyBird berkata... [Reply to comment]

wa.. ladybird.. :D.. suka .. comel kan? bgs ibu ladybird tu.. :D..

atiqa aris berkata... [Reply to comment]

wah bagosnye.tu la cikgu yg bg ajaran sempurna.

Nuraini An-Nisa' berkata... [Reply to comment]

cara2 pendidikan yang baik...
Saya suka Ladybird... huhu...=)

Teacher Basariah berkata... [Reply to comment]

Dah jadi peminat minuscule gak ye?nnt leh layan Razin tgk gak..dia pun suka..hehe

naim berkata... [Reply to comment]

@Teacher Basariah

best.. :P

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

wah comelnya video ni!!! dan touching juga...

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

salah seekor dari anak dia asyik melelong2 je.. haha.

Entry Paling Best

--------------