pengikut pemudattbc

Rabu, 23 November 2011

Ustaz Azhar-Kanta Lekap

Assalamualaikum..

soalan:Ustaz Apa hukum pakai kanta lekap

jawapan:pakai untuk keperluan seperti makan rabun,jika untuk menarik perhatian ,HARUS untuk suami sahaja.



kredit: Koleksi Printscreen Soal Jawab Ustaz Azhar Idrus ( Original )

4 comments:

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

buat apa apa kalau niat nak tarik perhatian orang, macam salah je kan. Anyway tak pernah pakai lagi takut nya...

Yatie Awang berkata... [Reply to comment]

akak dulu pernah juga cuba pakai kanta ni...sebab akak memang rabun dan tak suka pakai cermin mata...tapi sekarang dah tak lagi, rasa macam tak selesa je..takut pun ada

naim berkata... [Reply to comment]

@! AzzaAzman @ Chempaka Sari !

hehe.. kalo utk suami dibolehkan.. :)

naim berkata... [Reply to comment]

@Yatie Awang

bahaya la akak. pakai benda nie. :P

Entry Paling Best

--------------