Aku Menolog Part ll

in , by Muhammad Naim Abdullah, Disember 22, 2011
Nampaknya aku
masih terpinga-pinga dengan kehadiran dunia
 yang penih dusta dan duka
harus aku harungi dengan pelbagai cara
demi menyelamatkan nyawa ku

Korang, pernah rasa kesunyian daripada sekeliling? Naim dah rasa sejak notebook naim sakit, tak tahu nak buat apa, macam kehilangan satu benda. Ini guna laptop abang Naim.Alhamduillah.Sebenarnya Allah nak uji kesabaran naim jika tak ada lauptop di sisi naim.

Burung-burung berterbangan di awanan biru
di celahan itu burung-burung besi juga berterbang di awanan biru
ia membuat diri ku berlamunan seketika melupakkan sesuatu
yang pernah menemani diriku

Tak tahu nak buat apa, buka tv tengok list rancangan , semua tak best untuk di tonton, last pilihan buka vcd ustaz azhar dan ustaz kazim, semoga dapat ilmu dan pahala, Insha Allah.

Aku kembali bermonolog 
ketika ada benda yang tak bisa aku ungkap di kalangan masyarakat 
namun masih ia terpinga-pinga mencari sesuatu jawapan
iaitu aku mahu notebook aku balik...

Tetapi, naim bersyukur kerana Allah masih sayangkan naim kerana naim masih ada ibu bapa, adik beradik.Alhamduillah.Dengan nikmat ini.Kita wajib bersyukur kerana kita masih menumpang..





Wallahualam.

p/s: siapakah lelaki itu? jeng2
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Sama la dengan aku..
    Labtop aku pun rosak la..
    Sunyi tu teramatlah terasa..
    T___T

    BalasPadam
  2. Camtu skali naim bermonolog gara2 notebook rosak. Adakah naim ini ketagih internet? Keke.

    BalasPadam
  3. betul naim, kalau laptop rosak, memang rasa kesunyian, padahal kita bukan berkomunikasi pun dengan laptop kan...

    eh eh..akak kenallah orang tu hehehe..

    BalasPadam
  4. kdg2
    Allah tarik sesuatu dr kita, utk kita merasai sesuatu yg lebih terbaik
    yakinlah! :))

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS