pengikut pemudattbc

Jumaat, 27 Januari 2012

Melodi dan Fuhh Program Sia-Sia

Salam Alaik

Jom dengar  kes melodi dan fuhh suka heboh cerita tak baik.



Semoga manfaat. Sila sebarkan untuk kebaikkan.

3 comments:

Jue AbdRahman berkata... [Reply to comment]

akak pun meluat gak tgk melodi ni, byk yg tak baik dr yg baik, especially terjah2 org tu, skang ni dh kurang tgk cite2 camni, klu tgk pun sbb nk tgk zizan je la *eh termengaku plak..

Azza Azman berkata... [Reply to comment]

melodi suka melaga laga kan orang, Fuff pulak suka jaga tepi kain orang, sampai beg orang pun dia selongkar, teehee kantoi tertengok juga yelah pagi ahad sambil sapu sampah bukak TV.

azieyanz berkata... [Reply to comment]

yup,tak suka jugak tengok melodi..kalau tengok pun mungkin sebab nak tengok si zizan tu..ooppss!!

Erm kadang2 tu layan je,apa isinye tak pernah ambil peduli pun..sekadar tengok..

Entry Paling Best

--------------