pengikut pemudattbc

Jumaat, 16 Mac 2012

Rapuh Iman Senang Syaitan Masuk Jarum

Salam Jumaat kepada semua,Sihat ka? Petang ini naim nak share satu gambar kepada semua. Yang ada awek ka dan sebagainya.  Please . Jangan dekati maksiat. Ingat Allah selalu


Kita ada kuasa hendak melawan anasir-anasir jahat datang kepada diri kita. Sebarkan mesej dakwah kepada kawan-kawan kita. Tidak salah nak berdating bawak selagi mak bapak depa. Mesti loving couple with parent haha

Wallahualam

6 comments:

pengemis Cinta~ berkata... [Reply to comment]

hehe.. Jalan terbaik p umah dia n minta izin papa dia nak kawin sama anak kesayangan dia..ada berani? huhu

LadyBird berkata... [Reply to comment]

Syaitan akan sentiasa cube mencucuk jarum untuk menyesatkan kiter...

Yatie Awang berkata... [Reply to comment]

dalam dunia sekarang ni, susah nak cari yang cople bawa mak ngan ayah

C`ayob.com berkata... [Reply to comment]

lelaki..satu benda je yang perlu di atasi...nafsu!

Wani berkata... [Reply to comment]

Ya Allah.. Mudah2han tak trjadi kat diri kita dgn readers lain..

[Btw, iblis tu agk mnakutkan.]

L berkata... [Reply to comment]

xpyah dating2 lah.. huhu, buang masa jerk.. hihi, simpan duit utk kawen lg bagosh/. huu

Entry Paling Best

--------------