pengikut pemudattbc

Sabtu, 8 September 2012

Konpirasi Oppa Gangnam Style- Benarkah

Virus Oppa Gangnam Style masih merebak di serata pelusuk negara Malaysia. misi-misi dakwah menerangkan tentang Oppa Gangnam style masih tak memberi kesan.

http://pemudattbc.blogspot.com/2012/08/oppa-gangnam-style-merosakkan-umat.html

http://pemudattbc.blogspot.com/2012/09/oppa-gangnam-style-nasihat-ustaz-azhar.html

Sejak minggu lepas, ada satu lagi virus 'fitnah' telah merebak ke dalam dunia siber sekarang iaitu, jeng jeng jeng.....



Sudah baca? jom kita renungkan firman Allah SWT



Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.
(Al-Hujuraat 49:6)
Nak sebar ? kalau nak, check sumber betul-betul ya.

Wallahualam 

10 comments:

Tanpa Nama berkata... [Reply to comment]

virus yg ni lg kelakar dr virus illuminati. mcm mane la umt islam nk maju huhuuh

Naurah Alwani berkata... [Reply to comment]

Alahh tu imej apa? Imej tak keluar pun. -.-

Tadi kat sekolah, siapa entah pasang lagu OGS ni. Kuat pulak tu.

Naurah Alwani berkata... [Reply to comment]

Alahh tu imej apa? Imej tak keluar pun. -.-

Tadi kat sekolah, siapa entah pasang lagu OGS ni. Kuat pulak tu.

naim berkata... [Reply to comment]

@Naurah Alwani

dia cakap burooq boleh ka ke langit, laju ka?

dan silang tangan simbol salib

KY berkata... [Reply to comment]

biar betul ni...

LadyBird berkata... [Reply to comment]

xth btl ke x.. sebab xde pengetahuan berkaitan dengannye.. huhuhuhu..

cindyrina berkata... [Reply to comment]

ish ish..tak de kerja cari kerja la pulak...so free kan they all nih??

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

Amik yg trbaik..
Yg x baik..jdikn sempadan ;)

farra8979 berkata... [Reply to comment]

dekat fb rasanya ada yg bg ulasan siap translate lirik. kalau ikutkan x betul pun.. tapi x tahu la... ^^

new hope berkata... [Reply to comment]

salam,

mungkin betul sama2 kita minta lindung dan menjauhkan diri drpd pemuja oppa gannam wtf ini

KLIK transformasi pendidikan mundurkan negara page

Entry Paling Best

--------------