pengikut pemudattbc

Ahad, 2 September 2012

Oppa Gangnam Style-Nasihat Ustaz Azhar Idrus Kepada Masyarakat Islam

Demam Oppa Gangnam Style masih melanda di tanah air Malaysia, khususnya anak-anak muda melayu islam. Kekadang budaya luar merka agungkan sampai Quran dan Sunnah mereka tolak ketepi. Inilah bumi Malaysia. sedangkan malaysia ada budi bahasa yang pentingkan kesopanan dan adab tersendiri mengapa suka sangat kepada K-POP. 

Bukan kita tidak tahu golongan  pemuda-pemudi korean semua beragama Kristian, yang mengamalkan kehidupan bebas.Sedarlah wahai saudara ku, jangan kamu terlelap dengan jarum pemusnah oleh musuh-musuh Islam. Ayuh bangun, di dalam suasana kemenangan ramadhan adakah kau lupa?



Insaf style ya.. sebarkan kepada member korang yang masih suka lagu tu..*muntah hijau

10 comments:

5zol berkata... [Reply to comment]

benda dh jadi trend.. sampai masa akan tggelam n timbul benda baru mcm sblum2 ni...

Azza Azman berkata... [Reply to comment]

terus terang saya "benci" lagu dan video klip lagi itu. tidak ada apa yang menarik dan memberi imej bujuk kepada penonton.

Teacher Basariah berkata... [Reply to comment]

lagu ntah hapa2 pun ramai org minat..pelik..

kartikel.com berkata... [Reply to comment]

gangnam style sangat lawak

naim berkata... [Reply to comment]

@5zol

entah lah bro.. tensen gak.. umat islam malaysia suka meniru kan

naim berkata... [Reply to comment]

@Azza Azman

saya juga azza, meluat.. :L)

naim berkata... [Reply to comment]

@Teacher Basariah\


umat akhir zaman

naim berkata... [Reply to comment]

@kartikel.com

memang lawak, kenapa nak tiru depa... kesian umat islam akhir zaman.

muhammad taufiq berkata... [Reply to comment]

Umat islam kene kuatkan benteng dir..ni la akibat hidup tak pentingkan agama

muhammad taufiq berkata... [Reply to comment]

Umat islam kene kuatkan benteng diri dpd perkara y melalaikan, ni la akibat hidup tidak mmntgkan agama.

Entry Paling Best

--------------