Hasil Didikan Pemerintahan Sekular

in , by Muhammad Naim Abdullah, April 14, 2013
Beberapa minggu lagi nak pilihan raya umum ke 13.Mesti meriah dengan bendera bukan. Di kawasan naim 'ku lihat hijau sudah berkibar di sana sini. Nak tengok mai la kedah darul Aman.

Pagi ini naim nak share satu gambar ini :-



Lihat anak-anak muda yang di tarbiah siang malam dengan hiburan sehingga agama yang dia anuti  sudah hingga sama sekali dalam hidup dia.Kenapa perlu benci kepada Parti Islam Semalaysia.Kewajiban solat adalah semua umat Islam bukan terletak kepada PAS semata-mata , nampak sangat jahil dengan Agama sendiri.

Semoga Allah kurniakan hidayah kepada beliau untuk bertaubat selagi pintu taubat masih terbuka.

Wallahualam
SHARE 3 comments

Add your comment

  1. akk ni kalau bab2 politik tak berapa nak menonjol sangat, tapi apa yg tertulis diatas tu tak juga melambangkan si penulis itu pengikut kerajaan, siapa2 blh tulis..tak tertumpu pada satu parti..sorry ye naim kalau apa yg akk tulis salah..

    BalasPadam
  2. moga Allah memberikan hidayah utknya
    x lama lg pru 13

    BalasPadam
  3. assalamualaikum ... saya pernah join holiday yg company buat ada satu family tuh kakaknya sekeluarga join sama . dia dok kelantan . yg mengejutkan kami dia memakai seluar pendek ketika mandi di pantai ... sebenarnya ramai perempuankelantan yg x tutup aurat . cuma x de yg nak dedahkan ... wallahu 'alam .

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS