Dr Morsi dan Mesir-Perancangan Jahat Musuh Islam

in , by Muhammad Naim Abdullah, Julai 05, 2013
Firman Allah SWT :-


Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.
(Al-Baqarah 2:120)



Sekarang gempak satu Malaysia tentang perkhabaran Dr Morsi telah di gulingkan oleh ketenteraan yang menyokong 'sekular'.Di dalam media maya iaitu Facebook ada yang mengecam pergulingan kerajaan Dr Morsi ada juga yang menyukai perkara ini. Lihat media malaysia amnya terutamanya Media Prima TV3 memberi gelaran Dr Morsi adalah Diktator. Apakah mereka mgerti  gelaran itu.

Dalam Akhbar Sinar Harian , DS Seri Najib berkata :-

Rakyat Malaysia perlu mengambil iktibar daripada konflik di Mesir apabila perubahan yang ingin dituntut tidak semestinya menjamin kemakmuran dan kesejahteraan rakyat, kata Datuk Seri Najib Razak.

sumber PM mahu rakyat ambil iktibar konflik Mesir

Kenyataan membela diri agar tidak dilabel sebagai penyokong Dr Morsi. Kerana Musuh-musuh Islam sedang memerhati malaysia. Bukan ada semua tak kenal DS Najib beliau juga berfikiran sekular jua. Betapa hujah beliau menentang Hukum Islam. Boleh cari dekat youtube DS Najib cakap berkenaan Hudud.

Pengulingan Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin di atas sebab puak-puak Sekular yang masih setia  dengan kerajaan dahulu Husni Mubarak.

Ada video kenapa mereka cukup mahu jatuhkan Dr Morsi sebab adalah , saksi video ini 

Inilah alasan mengapa 'Mereka' ingin sekali menjatuhkan Mursi 


Oleh itu mari kita bermuasabah diri sekejap 

Hari ini dan hari mendatang . Kita akan membaca @ mendengar berita sama ada sahih atau masih 'tak berapa sohih untuk di tatapi. Tetapi Bumi Syria akan terus bergolak . Di Bumi Mesir ibarat penjara besi baru tak mendengar khabar baik belaka. Lebih malang lagi DUNIA akan terus menyepi tentang Palestin. Hebat perancangan jahat mereka. Lebih kita memikirkan negara mana seterusnya target musuh-musuh Islam. Adakah MALAYSIA?

Sebelum berakhir entri jom dengar lagu Ikhwanul Muslimin, semoga kita bersemangat bersama-sama kepimpinan di sana. Kerana kita bersaudara.

 
 
SHARE 4 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS