Malaysia Takut Kebangkitan Islam

in , by Muhammad Naim Abdullah, Mei 10, 2014
Baru-baru ini pengganas nombor 1 dunia datang ke bumi Malaysia iaitu Barrack Obama . Datangnya dengan bongkak dan takot kepada mati. Beliau bawah skuad elit dan kereta  yang di lengkapi keselamatan yang canggihnya. Kehadiran pengganas ini di sambut dengan meriah dan karpet merah lagi. Dan Perdan Menteri Malaysia sanggup berselfie dengan pengganas nombor 1 dunia ini.

Lihatlah  pada frasa akhir zaman , umat Islam adalah pembunuh kepada umat Islam itu sendiri.  Musuh islam hanya sedia peralatan senjata dan umat Islam akan membunuh umat Islam jua.Kedatangan  Barrack Obama adalah misi dan visi sulit Amerika Syarikat sendiri.  Kerna Musuh Islam tidak mahu Kebangkitan Islam  itu sendiri. Mereka mahu melihat masjid-masjid dan surau kosong dan tidak di imarahkan. Lihat  sahaja khutbah Jumaat tiap-tiap minggu, Khatib akan membaca dengan nada perlahan dan ikot teks semata-mata. Dan para jemaah bergitu khusyuk dan zuhud mengganguk kepala acap kali Khatib membaca khutbah, namun mereka bukan mendengar tetapi mereka sedang tidur nyenyak....


Baru-baru ini  Barrack Obama masuk masjid , Naim tidak tahu kenapa si Barrack Obama masuk Masjid Negara, ada mengatakan ziarah kubur bekas Perdana Menteri Malaysia. Selepas Barrack Obama pulang.  Di Terenganu Darul Iman seorang pendakwah terkenal iaitu Ustaz Azhar Idrus tidak dapat masuk ke masjid untuk mengajar  di dalam masjid. Apakah ini semua. Apakah Malaysia ditadbir bukan Islam????



Adakah ini kerja UMNO????

Wallahualam...
SHARE 0 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS