Hijjaz - Sandiwara

in , by Muhammad Naim Abdullah, Disember 09, 2022

Hijjaz - Sandiwara (Official Music Video)

 

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua sahabat-sahabat blogger. Alhamduillah pada hari Jumaat yang berkat ini bersama-sama kita berselawat kepada Nabi Muhammad. Pagi ini Naim hendak share single baharu kumpulan Hijjaz.

Kali ini kumpulan Hijjaz menampilkan single baharu bertajuk Sandiwara. Yang pasti peminat-peminat nasyid sudah lama menanti single baharu dari kumpulan Hijjaz. Pabila mereka memberi buah tangan yang baru ini . Terasa nikmat sangat lain pabila dengar kelunakan suara daripada mereka sendiri.

LIRIK

Jadikan aku selalu bertasbih
Lafaz namaMu pagi hingga purnama
Hanyalah padaMu aku berserah jiwa
Di dunia fana ini sementara

Perjalanan ini ada jauh dan dekat
Laluan itu ada landai dan berduri
Hidayahkan aku jalan keredaan Mu
Jauhkan aku dari kemmurkaan Mu…Ya Allah

Usah biar kan ku teruja dengan syairnya
Usah pegunkan mataku melihat kemewahan nya
Biar miskin harta usah miskinkan jiwa
Lindungi aku dari tipu helah semesta

Tiada daya ku tanpa pertolongan Mu
Tiada bekalan ku hanya dengan Rahmat Mu
Ampuni dosa dosa ku 
Kau terimalah taubatku
Aku hanya ingin keredhaan Mu

Jadikan aku selalu bertasbih
Lafaz namaMu pagi hingga purnama
Hanyalah padaMu aku berserah jiwa
Di dunia yang fana ini sementara

Usah biar kan ku teruja dengan syairnya
Usah pegunkan mataku melihat kemewahan nya
Biar miskin harta usah miskinkan jiwa
Lindungi aku dari tipu helah semesta

Tiada daya ku tanpa pertolongan Mu
Tiada bekalan ku hanya dengan Rahmat Mu
Ampuni dosa dosa ku 
Kau terimalah taubatku
Aku hanya ingin keredhaan Mu

Aku hanya ingin keredhaan Mu
JanjiMu itu pasti.


VIDEO

SHARE 0 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS