Perjalanan Hidup

in , by Muhammad Naim Abdullah, Jun 07, 2011
Pernah anda merancang perjalanan hidup? bermula daripada bayi hingga kita orang tua. Di dalam kehidupan kita tak lepas melakukan kesalahan yang sedar atau buat-buat tak sedar.Bagaimana diri anda? sudah merancang perjalanan hidup. Jika nak hendak pergi satu destinasi kita akan merancang waktu dan keperluan hendak dituju agar tika sampai dentinasi itu, kita ada bekalan. Begitu jua perjalanan hidup ke negeri akhirat kelak.

Naim nak sentuh Perjalanan Blog Pemudattbc , blog ini lebih kepada peribadi daripada umum.Kerna di Blog kita dapat luahkan apa perasaan kita dari segi penulisan yang agar panjang.Kekadang penulisan Naim lebih kepada sinis dan metafora tatkala marah ditambah kecewa, kerana ia hak Naim. Jika ada yang terasa , maaf ye.. kalo tak puas hati jua, Naim melapang dada untuk kita berbincang tak pun email kepada naimttbc[at]yahoo[dot]com.

Akhir-Akhir ini banyak entry panas yang Naim tulis , dan mendapat respon yang cukup mengalakkan. Jika sesiapa pedas ia adalah hak anda, Kekadang kita dapat puaskan orang dengan kehendak kita,kekadang orang akan puaskan kehendak mereka untuk kita. Kepada anoy , jika kalian tak puas hati dengan tulisan Naim, naim memohon maaf.Naim tegaskan Naim bukan berdendam namun keciwa sahaja, Tulisan naim lebih kepada sastera , ada blogger lebih hentam. haha.

Sebagai penutup entry ini, Naim sajikan lagu daripada XPDC-Titian Perjalanan


Penafian: Penulisan ini bersifat peribadi, sape2 yang terasa, itu hak anda.Ia adalah polisi di dalam kehidupan dan anda wajib hormati polisi Naim jua. Peace!
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. sabar je la naim, tak semua suka tulisan kita, asalkan tak bercanggah dgn Islam cukup la, setakat penggunaan bhs yg salah sket akak rs xde hal, sume org buat silap, no body perfect.. lgpun naim bkn guna perkataan yg tak baik pun.. saba je la ye..

    p/s: akak rasa penulisan naim ok je..

    BalasPadam
  2. @Jue

    ^_^

    Terima Kasih akak.

    semoga ia memberi terbaik untuk kepada kita dan masyarakat gak

    terima kasih sekali lagi akak.

    BalasPadam
  3. Freedom of speech? Itu hak masing - masing. Selagi apa yang kita buat tak melanggar hukum alam, tak perlu susah hati. Teruskan.

    Akhi, suka saya katakan kita tak akan dapat puaskan hati manusia kerana manusia itu adalah manusia. Bukan alien. Faham tak? Hahaha^^ Percayalah. Tiada manusia yang sempurna didunia >.<

    Alah. Kadang - kadang saya pun mengarut lebih dalam blog. Abaikan aje. Sekarang pun saya tengah mengarut. Abaikan karutan saya =D

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS