Jangan Hina Ibu Bapa Saya

in , by Muhammad Naim Abdullah, Januari 09, 2012
salam alaik kepada semua sahabat-sahabat. Lama tak menulis entri dan just jadi stalker akhir-akhir ini.Kekangan masa dan waktu sebagai mahasiswa terus singgah di jiwa Naim. Dilema 'Integrasi terus menemani diri naim dan rakan-rakan. Surat telah di hantar kepada pihak atasan , semoga mereka mendengar keluhan suara hati kami .Insha Allah.

Sebenarnya, bukan itu yang naim hendak ceritakan kepada anda semua. Ada perkara yang tidak pernah naim alami selama ini berada di forum mahupun di facebook.Begini ceritanya.
yu
Semasa naim review facebook , naim terbaca satu status merujuk kepada isu semasa sekarang kes Anwar Ibrahim yang bebas daripada tuduhan meliwat hamba allah itu.Naim bacalah satu komen ke satu komen.Lalu komen di status itu

"Yang benar pasti akan menang"

Lepas itu, hamba allah empunya komen itu memberi ucapan kepada hamba Allah yang menuduh Anwar Ibrahim , selepas itu naim post satu video Ustaz Azhar Idrus sebagai merancakkan wall itu. Naim komentar itu sahaja-sahaja melihat pandangan mereka yang menyokong pro kerajaan. 

Lepas itu datang hamba Allah , sahabat empunya wall itu datang dengar kata-kata kurang ajar , Naim tak berapa nak ingat komen dia, tetapi part akhir komen itu

"Macam aku nak sepak mak ang" [lebih kurang]

Naim terdiam seketika, lalu naim komentar :

'Beginikah layanan anda kepada seseorang yang pro-pakatan rakyat"

Selepas itu, hamba Allah itu telah memadam status itu, adakah beliau hendak bela sahabat yang menghina diri ibubapa naim.Naim tak hairan jika mereka hina naim kerana diri naim yang membawa fahaman pro pakatan rakyat ke dalam status itu. Kenapa hamba Allah itu hendak membawa ibu bapa naim ke dalam status ini.

Adakah mereka masih sangsi , mereka adalah perjuangan islam yang tulen!!. Tidak ...

Naim bersemangat!!! Hijau Putih terus bersemadi di dalam jiwa naim.Kepada keris bersilang anda di ambang kemusnahan..

Refromsi!!!
SHARE 3 comments

Add your comment

  1. "Naim tak hairan jika mereka hina naim kerana diri naim yang membawa fahaman pro pakatan rakyat ke dalam status itu"
    ayat ni macam pelik sikit.

    azza pun sokong anti kerajaan, bukan lah anti sangat, cuma mahu lihat pembaharuan dan inginkan coraK PEmerintahan islam.

    BalasPadam
  2. bila bercakap tanpa ilmu, tu lah jadiknya...haish

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS