Student Life Versi Naim

in , by Muhammad Naim Abdullah, Mac 11, 2012
"Naim kelas pukul berapa hari ini"
"Naim hari ini assignment kena submit bila"

itulah perkara yang selalu bermain di kehidupan naim sekarang. Ditambah pula  di angkat sebagai ketua kelas. Lagi la menambah beban di bahu ini. Kekadang ia memberi satu semangat untuk menjadi Khalifah di dalam sesebuah negara. Ini baru satu kelas  sahaja. Bagaimana satu negara yang jutaan rakyat?

Rindu nak update entri-entri panas kembali. Bila semak kembali di dalam entri-entri yang lepas. Rasa semangat untuk menulis. Menulis bukan meraih 'like' dan 'share' yang jutaan . Tetapi impak kepada realiti  kepada agama masih kurang diterapkan di dalam diri seorang blogger Muslim.

baru-baru ini Rabui Awal, ada segmen cintai Rasullullah. Ia sangat menarik kepada blogger menzahirkan rasa cinta dan sayang kepada Baginda Nabi Muhammad SAW. Adakah ia sangat bermakna kepada diri peserta segmen di tambah komen:-

"Saya sayang Nabi Muhammad juga"

"kitew pun same gak"

"Aq same gak cam korunk"

Cinta dan sayang kepada Nabi Muhammad bukan sahaj di lafaz pada lidah, tetapi kita mesti mengamalkan sunnah-sunnah yang ditinggal kepada kita.Nabi Muhammad pernah berpesan akan aku tinggal dua benda ini kepada kamu, dan kamu tak akan sesat iaitu Quran dan Al-Sunnah.

Tengok.. dah panas kembali haha. Itu sahaja leteran naim.

Jom Student Life !!


Sesi lepas tensen!!

Wallahualam
 
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. rasanye dah lama naim xupdate panjang2 macam ni..hehe

    teruskan usaha untuk menjadi khalifah,mana la nak tau leh tadbir negara 1ari nanti..^_^

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS