Rezeki-Usah Ragu Allah

in , by Muhammad Naim Abdullah, Oktober 14, 2012
Banyak manusia masih meragui kekuasaan Allah . Namun segelintir tak percaya yang rezeki itu datang daripada Allah. Mereka fikir rezeki itu adalah titik peluh mereka? Kalau peluh boleh berkata-kata nescaya ia berkata kepada manusia supaya mengucap terima kasih kepada Allah.


Sekarang cam mana? :)
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. betul betul betul...
    ^____^

    http://nurainishahroni.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum abang.Saya Adi Hazmi.Saya berumur 15 tahun.Saya sebenarnya ingin meminta bantuan dari abang.saya sebenarnya sangat berminat dengan sebuah buku yang bertajuk Ritual Sunnah Setahun.Saya telah lama mengimpikan untuk memiliki senaskah buku ini sebagai panduan hidup saya.Saya akui banyak sisa masa saya dihabiskan dengan perkara-perkara yang tidak berfaendah serta tidak mendatangkan apa-apa ganjaran yang baik.Saya rasa sangat rugi dan ingin kembali kepada jalan-Nya.Saya ingin berhirah menjadi seorang muslim yang mukmin sejati.Oleh itulah, saya terdetik untuk memiliki buku ini kerana ia mengandungi banyak sunnah-sunnah Rasulullah SAW yang boleh kita lakukan dalam masa 24 jam agar masa kita tidak dibazirkan dengan begitu sahaja.Saya amat berharap agar abang dapat membantu menyedekahkan/menghadiahkan buku ini kepada saya.Saya hanya bergantung kepada pertolongan abang.InsyaAllah abang akan dapat ganjaran daripada-Nya.Abang boleh membeli buku itu secara online di http://galeriniaga.blogspot.com/2012/09/617-ritual-sunnah-setahun.html dan terus pos ke alamat rumah saya.Ini email saya adi.hazmi@outlook.com .Saya tidak tahu apakah email abang jadi saya sertakan email saya agar abang dapat menghubungi saya untuk mendpatkan alamat rumah Assalamualaikum.Terima kasih banyak-banyak abang.Jasa abang tidak terbalas oleh saya, hanya Allah sahaja yang tahu.

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS