Super Star-Didikan Negara Sekular(Malaysia)

in , by Muhammad Naim Abdullah, Oktober 16, 2012
Saban hari kita 'dikejutkan' dengan pelbagai hiburan yang melampau yang ibu bapa yang kita tidak mengawal dengan sendirinya. Kekadang ibu bapa sendiri yang memberi galakan juga. Rasa sedih jika ibu bapa memberi galakan yang tidak baik kepada anak-anak sedang membesar .



Superstar yang akan di adakan pada bulan November 2012 yang mengajar anak-anak supaya pandai menari(dance) kalau tak silap naim. Kesian jarum-jarum barat sudah sebati dengan jiwa-jiwa anak-anak muda kita.Kekadang kita yang masih jahiliah kepada dunia islam yang kian berkembang di muka bumi Malaysia.

Bayangkan jika program agama yang besar di adakan 'sponsor' adalah sedikit sahaja, jika program maksiat ini berpusu-pusu untuk memberi tajaan kerana pentingkan nama syarikat,nama persendirian yang akan di masukkan muka surat pertama keesokkan harinya.

Ini malaysia yang di tadbir oleh pemerintahan sekular yang selama 55 tahun yang mengambil islam sebagai agama rasmi, tetapi hukum -hakam di tolak 100% , ambil yang rasa tidak termasuk di dalam pentadbiran mereka.

Oleh itu, wahai ibu bapa jangan kita jadi seperti ketam yang mengajar anak berjalan betul tetapi diri sendiri yang jalan bengkok.

Akhir kalam!

Jom kita tegakkan dunia baru Islam.Insya Allah!

Wallahualam.
SHARE 0 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS