Nasib Dua Rakyat Malaysia Dituduh Pengganas

in , , by Muhammad Naim Abdullah, November 07, 2012
Baru-baru ini di gemparkan berita  dua warganegara Malaysia yang di tuduh sebagai pengganas oleh media massa Malaysia sendiri. Mereka di kaitkan dengan kumpulan Al-Qaeda. Siapa yang tidak tak tahu siapa Al-Qaeda yang di kaitkan siri-siri pengebom berani mati.

Berbalik kepada dua rakyat malaysia, mereka masih di tahan dekat penjara Lubnan. Naim masih tertanya mengapa Ketua pemimpin malaysia tidak membawa pulang rakyat malaysia sahaja. Daripada meringkuk di dalam penjara yang kita tak tahu  proses soael siasat.Adakah kerajaan malaysia tak prihatin terhadap rakyat sendiri.

Dimanakah soal  Janji Ditepati yang sering dilaung oleh orang pertama malaysia itu sendiri.Kekadang media massa pro kerajaan tidak melepaskan peluang merancakkan kempen percuma ini.

Sekali lagi naim mempersoalkan tanggungjawab kerajaan Malaysia sendiri.Naim lihat tiada alternatif kerajaan malaysia untuk membawa pulang mereka berdua ini. Kalau  tak boleh pergi semua. Bawa seorang peguam untuk membela rakyat Malaysia ini. Tak terfikir mereka ada ibu bapa yang sedang sakit, sang isteri sedang sarat mengandung tak pun si anak bertanya di mana ayah..

Hanya Allah sahja kami berharap. Mari kita berdoa kepada Allah!! takbir!! Allahu akbar
SHARE 1 comment

Add your comment

  1. mungkin dalam proses kut, tunggu je perkembangannya nanti..InsyaAllah...ada jalannya

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS