Kami Akan Pertahankan

in , by Muhammad Naim Abdullah, Jun 02, 2013


Liwa Al Tawhid telah pun tiba dari Halab di Al Qusair, Ketua General Mujahid Abdul Jabbar berkata, "Pertama sekali, ini adalah kewajipan kita, jadi muslim tidak perlu berterima kasih kepada kami. Saya berharap lebih ramai mujahidin untuk menyertai kami. Benar, ia bukan mudah untuk mencari jalan untuk memasuki Qusair, tetapi apabila anda punyai kemahuan, pasti anda temui jalan. Tanah Syria adalah hampir 70% bebas dan kami datang dari Halab untuk Qusair tanpa gangguan banyak, jadi yang lain-lain boleh mengikuti kami. Hampir seluruh bandar Qusair menjadi target pengeboman. Kami tiba sedikit lewat tetapi kami tidak akan meninggalkan Qusair dan kami tidak akan membenarkan tentera HisbuSyitan untuk memasuki Qusair. Mereka perlu melangkah mayat-mayat kami untuk memasuki Qusair."

Hadi: "Bolehkah anda menahan serangan yang berterusan dari hisbullah dan menghalang mereka daripada memasuki bandar"?

General Abdul Jabbar: "Ia bukan hanyalah sebab berdiri di sini, kami sudahpun berdiri di sini! Mulai dari sekarang, kami akan memulakan operasi membalas dendam dan kami akan mengikuti mereka sehinggalah ke gua mereka di Lubnan".

Hadi: Terima kasih General, terimalah bendera ini. Kali terakhir bendera ini bersama seorang syahid (biiznillah) dan anda layak untuk memilikinya.








**Teruskan berdoakan saudara kta.
SHARE 0 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS