pengikut pemudattbc

Jumaat, 24 Mei 2019

10 Malam Terakhir Ramadhan 1440 Hijrah


Assalamualaikum dan selamat semua. Mari kita bersama-sama berselawat kepada Baginda Rasullullah. Dalam tak sedar , kita sudah masuk frasa terakhir di dalam bulan Ramadhan. Frasa terakhir tanda Ramadhan akan meninggalkan kita tidak lama lagi. Sebak rasa dengan perkhabaran sebegini.



Semoga manfaat...

23 comments:

yeaslmn berkata... [Reply to comment]

Salam Jumaat :)

el berkata... [Reply to comment]

Allahuakbar..cepat sangat ramadan kali ini nak berakhir..semoga kita ada rezeki lagi untuk ramadan akan datang

Emi berkata... [Reply to comment]

Sama-samalah kita manfaatkan 10 malam terakhir ni dnegan beramal ibadah kan? banyak amalan yang kita boleh buat, dan banyak pahala kita boleh dapat.

Izaramli berkata... [Reply to comment]

Dalam tak sedar sekejap je lagi ramadhan dah berakhir. Rasa banyak lagi benda belum buat yang melibatkan hati.

Mahamahu berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah dah sampai kita pada 10 malam terakhir Ramadan harap dapat habis dengan cemerlang dan penuh ibadah sepanjang malam terakhir ni... kuat kan iman kita Allah...

Tengkubutang berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. terima kasih atas perkongsian yang cukup bermakna di 10 ramadhan terakhir ni..moga bermanfaat buat kita semua..

Hanny Abdullh berkata... [Reply to comment]

Pejam celik dah masuk 10 yg terakhir Ramadan dah. Moga segala amalan kita dlm bulan ini diterima oleh NYA

Jia Shin Lee berkata... [Reply to comment]

Time flies only 10 days to go and it's Raya already. Enjoy your last 10 days.

Farhana Jafri berkata... [Reply to comment]

allahu kita dah masuk fasa 10 terakhir ramadhan dah, entah boleh dapat entah tidak malam lailatul qadar tu. semoga amal ibadah kita diterima oleh dia

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@yeaslmn

salam HARI Sabtu kak, baru boleh balas. bz cikit. Puasa ok ka

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@el

yup, hati dah sebak . huhu

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@Emi

Ya. jom tingkatkan amalan2 pada 10 malam terakhir ini

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@Emi

betul tu.:) selamat berpuasa

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@Izaramli

Jangan biarkan berlalu. cepat kejar hehe

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@Mahamahu

Insha Allah, AMin

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@Tengkubutang


sama-sama berkongsi ilmu. :). Selamat berpuasa

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@Hanny Abdullh Amin......

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@Jia Shin Lee Yes. Thank's for comment :)

Muhammad Naim Abdullah berkata... [Reply to comment]

@Farhana Jafri Amin....

Rawlins GLAM berkata... [Reply to comment]

Dah tinggal 10 Ramadhan dah.
Sekejap je rasanya Ramadhan nie berlalu kan.
Insaf sebab banyak yang tak terbuat sepanjang Ramadhan

Nina Mirza berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah 10 Ramadhan terakhir bakal di lalui dengan penuh keberkatan. Moga kita semua diberi limpahan kemaafan keampunan dari Yang Esa dan dipermudahkan segala urusan kita dunia akhirat. Aamiin. .
Terima kasih diatas perkongsian ini.

Eiza GreenAppleKu berkata... [Reply to comment]

Memang kalau kita perasan, sekarang ni cepat sangat masa yang berlalu. Rasa macam baru je masuk Ramadhan, tup-tup dah nak sampai ke penguhujung. Semoga Ramadhan kali ini membawa Rahmat buat semua.

AyuArjuna BiGoshh berkata... [Reply to comment]

memamng masa berlalu cepat sangat...dan selalu kita fikir balik..apa yang kita dah buat sepanjang kita lalui waktu2 lepas...moga kehidupan kita sentiasa dilimpahkan dnegan rezeki baik dan mampu memberi manfaat kepada org lain



Entry Paling Best

--------------