Segment Blog Review & Cheerful Bloglist By Hana

in , by Muhammad Naim Abdullah, Februari 12, 2020


Assalamualaikum dan selamat malam kepada anda semua. Apa khabar anda semua? Naim harap semua di dalam baik-baik belaka dan di dalam jagaan Allah. Insha Allah.  Jangan di lupa untuk berselawat kepada Nabi Muhammad SAW. Semoga dengan berselawat kita akan mendapat syafaat Baginda Nabi di akhirat kelak.

Pada malam ini Naim join satu segmen iaitu Segment Blog Review & Cheerful Bloglist By Hana. Naim secara totally tidak mengenali beliau, dan ini kali pertama  join segmen  beliau dan terpandang rakan blogger Naim yang join segmen yang sama. Oleh itu marilah kita support rakan blogger dengan ini dapat merapatkan ukhwwah antara rakan blogger yang lain.

Sebut kata motivasi yang selalu Naim pegang ialah " Jadilah diri sendiri, Jangan jadi topeng kepada manusia lain ".  Nak tahu kenapa ia menjadi inpirasi hidup Naim?  Di dalam kehidupan seharian kita tidak terlepas daripada bergelumang dengan pelbagai jenis manusia. Oleh itu, sikap bermuka-muka tidak boleh di dalam diri kita. 

Lagu inpirasi adalah ini



Akhir kata, marilah kita support rakan blogger ini semoga beliau bersemangat di dalam menulis entri setiap kali beliau log in blogger. hehe. Tarikh akhir segmen ini adalah 15 FEB 2020.


SHARE 6 comments

Add your comment

  1. Terima kasih banyak sudi sebab join!!
    .
    Selamat bersegment! :)

    BalasPadam
  2. Thanks Naim, support rakan blog..
    ~setuju.. jgn jadi topeng..

    BalasPadam
  3. Hana dah update announcement! :) Jemput baca...

    https://thepolarishana.blogspot.com/2020/02/segment-announcement.html

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS