Naim Menangi OMBAKBERGIGI Mencari Bloglist Baru

in , by Muhammad Naim Abdullah, Jun 28, 2020


Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua. Alhamduillah , Apa khabar sahabat-sahabat semua. Naim harap semua baik-baik bersama-sama keluarga tercinta. Dan di lupa untuk berselawat kepada Nabi Muhammad. Semoga kita mendapat syafaat daripada Nabi Muhammad di akhirat kelak.

Pada pagi ini , Naim nak kongsi kegembiran apabila menangi segmen yang anjuran  Blogger Ombak Bergigi. Harap pageview Naim akan meningkat la sedikit jika setiap kali Naim update entri. Moga rakan-rakan blogger akan melihat dan klik pada blog ini. hehe

kredit OmbakBergigi

Nombor bertuah iaitu no 4 di dalam segmen tersebut. Berulang Naim sebutkan ada banyak kelebihan jika kita join satu-satu segmen yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger. Yang pertama kita akan mendapat follower baharu, yang mana boleh bersama-sama menyumbang traffik ke blog kita secara tidak langsung. Yang kedua artikel yang baru daripada  rakan-rakan blogger. Ada rakan-rakan blogger Naim secara amnya adalah full time blogger dan part time blogger. Yang pasti artikel mereka sentiasa fresh dari ladang. Pada waktu yang sama, kita akan mendapat pelbagai ilmu daripada setiap artikel yang mereka sembahkan di dalam blog mereka.

Oleh itu, jangan malu-malu untuk sertai segmen oleh rakan-rakan blogger. Era blogger masih relevan lagi di zaman sekarang dan tidak dinafikan . Tidak sehebat kemuncak blogger sebelum wujudnya Facebook hatta Instagram. Kebanyakkan para blogger sudah beralih platform ke arah Youtube Content dan Creator. Yang pasti blogger ada peminat yang tersendiri, yang akan terus kekal sampai bila-bila.

Jika kita seorang yang rajin menulis dan menaip akan mengguna sepenuhnya ruangan blog ini mencurah idea-idea yang mantap dan terbaru kepada pembaca kita. Tidak dinafikan untuk mendapat idea yang terbaik dan fresh memerlukan kesabaran yang tinggi dan sumber yang baik untuk di sembahkan kepada pengikut blog kita secara khususnya.

Macam Naim sebagai contohnya . Tiap kali log in masuk blogger sentiasa nak taip tapi idea tidak ada atau di dalam bahasa baru ( otak beku). Saat menaip ini pun idea still beku di cairkan dengan dengar lagu. Baru ligat menulis, kepada semua di mana rakan blogger anjurkan segmen yang pertama fikir kita join untuk rapatkan ukhwwah dengan ini kekuatan blogger akan terus kuat.

Wallahualam.
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. idea salu xde tu lumrahla naim..sama juga shida..
    tapi cari juga idea..taip selagi boleh.

    btw..tahniah naik menang segmen :)

    BalasPadam
  2. Waaa tahniah lah.......teruskan usaha. cuba lah cari idea dengan gunakan google trends mungkin ini dapat membantu,

    taip "kaedah" di googel trends, di bawah sekali, akan beritahu senarai org yang mencari perkataan "kaedah"...dari situlah idea menulis blog....



    www.oohsenyum.com

    BalasPadam
  3. Tahniah Naim... semoga terus berjaya dalam dunia blogging ya...

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS