Blog Berwajah Baharu- Masih Pembaikan Lagi?

in , by Muhammad Naim Abdullah, September 25, 2020


 Assalamualaikum dan selamat malam kepada sahabat-sahabat semua. Naim harap semua baik-baik bersama keluarga tercinta.  Degan istirihat bersama keluarga kerana esok cuti umum kan. Boleh luangkan masa bersama famili tercinta. Semoga kita sentiasa diri daripada covid-19 yang sedang aktif di Malaysia amnya.

Malam ini Naim hendak berkongsi kepada semua yang mana, blog Naim (pemudattbc.blogspot.com ) sudah berwajah baharu. Rasa lama Naim tak tukar template hampir 7 atau 8 tahun. Rasanya lama kan melihat pada angka yang Naim sebutkan. Kerana apa? sebab Hijau adalah warna kegemaran Naim sendiri. Asbab itu jarang main dengan template yang baharu.

Alhamduillah, baru 3 hari kalau tak silap Naim , blog berwajah baharu asbab ingin guna hadiah daripada pemberian otai blogger Abang Hasrul Hassan di dalam satu segmen beliau. Yang mana Naim mendapat template daripada beliau. Untuk pengetahuan sahabat-sahabat semua, Naim masih tak siap edit sebenarnya masih ada kena edit balik bersesuai dengan kehendak diri sendiri. Bila edit sekejap rasa tak elok , mula dari awal sebab itu masih di dalam penambah-baik lagi.


Ada sahabat blogger tanya mana follower blog ini. untuk makluman semua ia ada di home page blog ini da ia berada di sebelah kanan kita. Kerana ada banyak perkara yang Naim lihat balik yang mana keperluan dan kehendak dan memastikan loading blog ini tidak terlalu berat kepada semua pengunjung ke blog ini.

Dengan rendah hati, Naim harap ada komen bagaimana anda kunjung blog yang baharu di dalam speed loading satu-satu entri. Boleh lah Naim edit balik yang patut kan. Kalau lambat loading buat orang segan masuk blog kita.

Akhir sekali, Naim harap semua selalu datang blog Naim yang tak seberapa ini dan boleh bertukar-tukar komen. 

SHARE 8 comments

Add your comment

  1. tahniah sbb sudah bertukar template. Nanti dah siap edit pasti lagi cun kan?

    BalasPadam
  2. Ok tiada lambat.
    Saya pun suka hijau. Selamat kemaskini templet diberi.

    BalasPadam
  3. lama gila 7 to 8 tahun.. finally ada mood nak tukar baru eh? hehehehehe niceeee

    BalasPadam
  4. bagus naim..templated blog ni sesuai dgn content naim..
    seo friendly gitu..

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS