pengikut pemudattbc

Selasa, 25 Oktober 2011

Malam Nan Gelap-Masa Bermuahasabah Diri Seketika

Malam sebegini korang buat apa ek. Mesti dok kat ghumah kan. Layan facebook, tweet ke? tak pun blogger. hehe

Malam nak bermadah. 

Malam nan sepi
aku terus mengadap notebook ku
sebelum malam ku terlena 
di buai mimpi indah

Di luar sana
hujan masih membasahi bumi
semoga ia rahmat 
kepada hamba-hamba
yang tertaqwa






Ampun maaf jika Naim tak dapat singgah ke blog anda. Maaf kerna saya bukan rakan blogger yang baik. Maaf ya..

Cuma terkilan sahaja. huhu.. Naim bukan jenis nak sangat ++ follower ini. Cuma nak tambah beberapa keserian blog ini. haha

Besa bro.. huhu. Jom dengar lagu ini



Orang kata lelaki payah alirkan air mata. Naim pernah alirkan air mata. Kerana awek ka? haha.Opsss. tak lah. 

kerana dosa-dosa la. takut la kawan-kawan semua. kot esok lusa naim mati ka? cam mana . Dah tak leh nak bersama-sama hampa semua.Oleh itu. Apa yang ada di dalam blog ini korang baca dan amalkan . Yang baik hampa amalkan, yang tak baik usah amalkan. Naim menulis kerana Allah.

Erm. tak tahu nak cakap apa lagi kawan-kawan. Yang mana setia komentar. Naim ucapkan terima kasih ya. :). Sat gi tulis nama. satgi ada yang terasa. Orang kedah macam ini cikit. haha

Jom muahasabah cikit. Daripada cari follower ramai buat apa. haha

Sebelum hampa pejam mata. Korang bayang tak peristiwa yang berlaku pada pagi tadi start solat subuh sampai nak tidur. Hampa pernah kira tak berapa banyak dosa hampa dah buat. Pernah buat tak. Secara jujur? Jawab dalam hati.?

Pernah hampa catit tak peristiwa yang berlaku pada waktu pagi tu. Jom sama-sama kita kira. 

1) selepas subuh apa yang anda lakukan?

2) 10pagi?

3) 1 petang


4) 5 petang

5) 8 malam


6) 12 tengah malam.

Nanti korang senaraikan. Senaraikan yang korang rasa tidak baik(dosa).Contoh. pukul 10 pagi tadi aku gaduh dengan kawan aku.

Ok? apa tindakan anda? nak minta maaf atau biar pi la dia..

Jika kita insan bertaqwa kepada ALlah. sila mintak ampun kepada mereka. Ajal kita tak pasti

Ok kawan-kawan jom cuba buat. 

Wallahualam

5 comments:

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

saya ni suka buat kerja bartangguh... nk mintak maaf pun bertangguh...

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

follower tu tolak ketepi dulu,,, jalinkan sahabat denga followr yang sedia ada.. rajin singgah. nanti follower berkuality pun sendiri yabg datang blog ni..

nurul berkata... [Reply to comment]

salam.thanq utk peringatan. -)

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

ehmmm
betol2
penyenaraian apa yg kita buat setiap ari ni perlu kan
sodh tawu byk yg baik ke byk yg buruk
same2 ubahyg buruk tu kan=)

aniki berkata... [Reply to comment]

cayala bro..semangat aku baca

Entry Paling Best

--------------