pengikut pemudattbc

Selasa, 18 Oktober 2011

Ustaz Azhar Idrus- Lagu Like Jesus, Boleh Dengar Ke?





Pernah Anda mendengar Lagu ini :


===========================================
Soalan :Apakah hukum mendengar lagu ini?

Jawapan : Haram di dengar dan haram di minati.

Semoga manfaat kepada anda. Teruskan bagi tahu kawan-kawan kita yang tidak masih tahu lagi perkara ini. Cepat cegah..!!



Wallahualam.. Semoga manfaat kepada anda semua. Insha ALlah.

8 comments:

Blogger Muslim berkata... [Reply to comment]

Terima kasih atas perkongsian. Lepas ni tak kan dengar lagi lagu ni.

Yatie Awang berkata... [Reply to comment]

akak tak pernah dengar, baru je dengar ni, lagi pun akak tak minat lagu ingeris ni, bising buat sakit kepala

wanie wonek berkata... [Reply to comment]

sorry kalau tanya, lagu jesus tu macam mana ? lagu kristian nyanyi kat gereja tu ke ?

naim berkata... [Reply to comment]

@Blogger Muslim

Alhamduillah. Bagus..

naim berkata... [Reply to comment]

@Yatie Awang

hehe

semoga ia manfaat kepada semua. Mohon akak bagi tahu pada blogger lain ya.

naim berkata... [Reply to comment]

@wanie wonek

Bukan Wanie..

ada dalam entry ini.. atas skali

zaidihanafiah berkata... [Reply to comment]

@wanie woneklike a G6(jesus)

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

aduhaiii
bahayenyela
emm
dh la suke nyanyi
kene alert nih kan
maceh ye!

Entry Paling Best

--------------