pengikut pemudattbc

Jumaat, 30 Mac 2012

Hanya Di Denda RM25

Pagi Jumaat yang penuh barokah,masih ada beberapa perkara yang boleh memeningkan kepala.Semalam naim berfacebook terjumpa gambar ini





Lihat undang-undang yang berpaksi Barat.Mereka hanya di denda RM25 sahaja macam tidak relevan sahaja.Tiga wanita ini adalah melayu dan beragama Islam . Mengapa mereka tak reti atau bodo dengan pekerjaaan mereka.

Sudah tidak ada pekerjaan halal dah ka? tu nak jadi penari tiang? 

Wahai pemimpin Malaysia sila ubah undang-undang kepada Al-Quran dan Al-Sunnah..

Wallahualam

3 comments:

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Sbnrnya terkilan jgk.. Bg la kaunseling skit ke, apa ke..

Taktau la apa nk jdi kat Malaysia skrg ni. Malas nk komen psl politik, cuma tak stuju. Rsa mcm agama dpermainkn.

azieyanz berkata... [Reply to comment]

erm rm25 tu macam tak masuk akal plak kan?

Undang2 manusia kan, nak buat macam mana..huhu!

Yatie Awang berkata... [Reply to comment]

kalau diikutkan tidak adil, memanglahkan, dikenakan dende rm25 tapi akak tak berani nak bersuara lebih ni..

Entry Paling Best

--------------