pengikut pemudattbc

Selasa, 27 September 2011

Kedah Kena Menang Malam Ini

Pasukan Kedah kena menang malam nie untuk layan ke separuh akhir, kalau tak silap Naim. Minggu lepas kedah menang 1-0 ke atas Sabah.

 Semoga malam ini kedah dapat mengalahkan Perak.. Insha Allah

Kenari terbang tenggi
sang badak telah lari ke hutan
tatkala tumpas di tangan kenari

kini kenari masih terbang tinggi
menanti sang seladang datang bertandang
perlawanan akan bermula


Pulun kedah pulun 
pulun bagi menang
biar depa gerun
tengok kita menang....



8 comments:

azieyanz berkata... [Reply to comment]

like it...

^_^

Yatie Awang berkata... [Reply to comment]

ye lah tu, kakak tetap sokong t-team dan terengganu hahhaha

Darulamanku berkata... [Reply to comment]

mcm amana pon kedah mesti kena menang... mesti kena menang banyk skit.. kalau tidak tak dk hrpan laa...

datang melawat...
nak sikit...
jom klik sini http://teachersperfume.blogspot.com
Dapatkan wangian dari Teahcer's Perfume dengan Harga RM40 SHJA... maklumat lanjut sila klik pada link diatas...

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

yeah! Hidup kedah... even saya orang pahang...

naim berkata... [Reply to comment]

@azieyanz

ya... ko kena sokong kedah

naim berkata... [Reply to comment]

@Yatie Awang

Kak jeles sebenarnya.. :P

naim berkata... [Reply to comment]

@! AzzaAzman @ Chempaka Sari !

sokong kedah ya.. :)

aniki berkata... [Reply to comment]

kedah kalah bro...nasib bek aku tak pi tengok kat stadium..

Entry Paling Best

--------------