AL-QUSAIR MEMERLUKAN DOA ANDA

in , by Muhammad Naim Abdullah, Jun 05, 2013



Situasi terkini di Al-Qusair sangat getir. Pertempuran antara Mujahidin dan Hizbusyaiton sangat sengit. Sehingga ada laporan yang diterima sebentar tadi mengatakan bahawa kemenangan telah berpihak kepada Hizbusyaiton.

Keadaan yang sebenarnya adalah Mujahidin masih terus-terusan berjuang dan dilaporkan bahawa kedudukan adalah 50-50. Hizbusyaiton menghujani serangan bertubi-tubi dari udara dan darat. Dianggarkan 40 butir peluru seminit yang digugurkan dari jet-jet pejuang milik mereka. Dilaporkan bahawa sebahagian daripada Mujahidin di Al-Qusair tekpaksa berundur kerana serangan bertubi-tubi, manakala Hizbusyaiton pula terus menerima bantuan dari darat dan udara yang masuk untuk menggempur Mujahidin yang serba kekurangan.

Kita juga boleh menggempur tentera regim dan Hizbusyaiton laknatullah dengan berpelurukan doa-doa kita yang tidak putus-putus. Ya Allah Ya Tuhan kami. Engkau berikanlah kemenangan kepada Mujahidin dan Engkau lindungilah seluruh penduduk Al-Qusair. Amiin Ya Rabbal A'lamin.
 
sumber:
Green Project
SHARE 0 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS