Presiden Pas Bersama Delegasi Pas Hadir Perhimpunan Agung UMNO

in , by Muhammad Naim Abdullah, Disember 07, 2019


Saya bersama delegasi PAS menghadiri Majlis Perasmian Perhimpunan Agung UMNO di PWTC hari ini, dalam suasana penuh ukhuwwah dan mahabbah.

Terima kasih diucapkan kepada YB Dato’ Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi, Presiden UMNO dan kepimpinannya atas jemputan kepada kami.

Tema 'Muafakat Nasional Pemacu Politik Malaysia' adalah amat bertepatan ke arah memperkukuhkan kerjasama dan muafakat bagi menerajui perpaduan negara.

- Presiden PAS -




Suasana ini akan memberi impak kepada kerajaan baharu iaitu Pakatan Harapan. Yang saban hari tidak peka dengan memberi kesusahan kepada rakyat. Banyak isu-isu timbul akhir-akhir ini fiesta Tatoo , Komunis , LTTE hatta bendera terbalik . Ini memberi  satu ancaman yang besar di dalam masyarakat harmoni yang ada negara Malaysia tercinta.  Jesteru, Muafakat Nasional melangkah ke hadapan demi menyelamat huru-hara daripada berlaku. 




Semoga ukhwwah yang sedang berjalan ini berakhir hingga akhir hayat. Kepada UMNO berkawan dengan PAS bukan sekadar gimik politik sahaja. Akan tetapi demi Islam dan negara tercinta...





SHARE 2 comments

Add your comment

  1. baguslah jika PAS n UMNO betul2 bersatu. Yg penting buang perangai2 jahat spt rasuah, makan harta negara n lain2. Yg penting Islam diutamakan.

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS