Giveaway Selamat Tinggal Moratorium by Ct Cheery!

in , by Muhammad Naim Abdullah, September 24, 2020

 


Assalamualaikum dan selamat malam kepada sahabat-sahabat semua. Seperti biasa malam ini Naim join satu segmen dari rakan baharu blogger.  Hari ini penat main coding nak siapkan blog ini berwajah baharu. Jenguk ada segmen dan best juga hadiah dia.. 

Ada beberapa syarat kena patuhi. Boleh pergi ke blog beliau dengan klik pada banner di atas. Insha Allah boleh kita patuti kerna mudah dan senang. Untuk memenuhi syarat number tiga. Naim akan jawab.

Jawapan no 3

- Secara jujur Naim tidak ada kontrak dengan pihak bank berkaitan dengan  Moratorium ini. Kalay tidak silap Naim, Perdana Menteri mengumumkan 2 hari lepas ada lanjutan Moratorium ini. ( https://www.hmetro.com.my/mutakhir/2020/09/623626/98-peratus-permohonan-lanjutan-moratorium-lulus-metrotv )

Naim harap jawapan di atas akan memenuhi syarat yang di tetapkan. Naim harap rakan-rakan blogger yang lain akan support rakan blogger ini di dalam menjayakan segmen beliau. Matlamat  kita join satu-satu segmen adalah meramaikan rakan blogger dan juga menyumbang traffik blog kita dengan blog yang lain dan bertukar-tukar pandangan di dalam satu artikel di dalam blog mereka.

Segmen ini akan berakhir pada 31 September 2020. Jom support!
SHARE 7 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS