Jom Like Fan Page Blog Naim

in , by Muhammad Naim Abdullah, September 29, 2020
 


Assalamualaikum dan selamat malam kepada semua sahabat-sahabat blogger. Naim harap semua sihat-sihat belaka pada hari ini.  Jangan di lupa umtuk berselawat kepada Nabi Muhammad. Semoga keberkatan berselawat , Allah memudahkan urusan harian kita dan yang paling penting di akhirat kelak kita ingin syafaat daripada Baginda Nabi Muhammad. Insha Allah!.

Malam ini Naim ingin share dekat kepada semua rakan-rakan blogger tentang Fan Page Facebook blog Naim iaitu Pemudattbc. Sebenarnya ada kelebihan  ada fan page ini kerana sebahagian besar sumber yang datang ke blog iaitu dari Facebook serta beberapa group ping blog dari facebook.

Facebook Fan Page ini sudah lama naim create pada 2014 setelah account pertama Naim facebook ( personal) kena banned oleh pihak facebook di atas perkara-perkara yang langgar polisi facebook. Dan akhir fan page yang baharu agar  sendu sedikit dari segi follower yang baharu.

Itu tidak menjejaskan rentak Naim untuk paste link entri setiap kali siap satu-satu entri. Yang pasti entri ini bakal di post ke fan page sebentar lagi juga. Yang pasti Naim akan kongsi beberapa group ping blog yang sangat memberi satu anjakan pageviews blog Naim dari sendu ke arah lebih baik. Nak kata sehari boleh capai 1k pageviews tidaklah sangat. Boleh la di dalam 100 pageviews sahaja, itu cukuplah bagi Naim jika melihat kepada content di dalam blog yang mana kekadang idea tidak kunjung tiba.

  Akhir sekali, jika sahabat-sahabat yang ingin follow fan page blog Naim, boleh klik pada banner di atas ya.  Jika sahabat-sahabat yang ada fan page juga, jangan segan silu untuk di ruang komen di bawah boleh Naim follow back. hehe. Terima kasih ya.. jom layan nasyid ini.

SHARE 6 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS