7K Pageviews Untuk Bulan November 2020

in , by Muhammad Naim Abdullah, Disember 03, 2020

 



Assalamualaikum semua| Alhamduillah pertama kali bersyukur kepada Allah kerana kita masih di beri nikmat kesihatan yang baik serta nikmat iman dan Islam. Jangan di lupa untuk terus berselawat kepada Nabi Muhammad , kerana berselawat ada keberkatannya. Insha Allah. Dan kini kita sudah berada di penghujung tahun 2020 serta di bulan Disember. Yang pasti Naim dapat rasakan pelbagai agenda yang telah di susun oleh rakan blogger di dalam memastikan blog masing-masing kekal update dengan pelbagai artikel yang penuh informasi.

Untuk makluman semua, pencapian bulan November untuk Naim iaitu pemudattbc.blogspot.com agar merosot sedikit kerana 'kurang idea' di dalam menulis , dan nasib baik dengan menyertai segmen yang dianjurkan oleh rakan blogger dapat menampung sedikit pageviews untuk bulan November khususnya. Dengan sedikit perasaan 'malas' yang datang tiba-tiba telah mencacatkan perancangan di dalam menulis di dalam blog ini. Tetapi tak mengapa , maybe bulan Disember ini akan memberi satu anjakan paradigma di dalam Naim kembali aktif menulis di dalam blog ini. Doakan Naim ye.



    Sahabat-sahabat semua, boleh lihat kepada graf pencapaian untuk bulan November 2020. Ada naik dan menurun seperti statik kes baharu Covid-19 ini. Kekadang kelakar juga melihat graf ini akan tetapi ia menjadi satu pembakar semangat pabila kita terus lihat graf blog kita sendiri dan muasahabah apa yang patut yang di tulis di dalam blog kita sendiri. Sebelum ini pada entri sebelum saudara Aiman Abdullah , telah meninggal komen pada artikel blog Naim di 9k Pageviews Untuk Bulan November 2020  agar Naim kena menulis lebih panjang  kerna ia akan membantu orang datang ke blog kita. Naim ucapkan terima kasih bro Aiman Abdullah di atas nasihat tersebut. Naim memang hendak menulis panjang akan tetapi idea menulis panjang-panjang menjadi tepu (kurang idea). Dan Naim akan mencuba setiap artikel yang mendatang akan lebih panjang.. Insha Allah..

Kepada Bro Aiman Abdullah, anda masih akan di sebut di dalam artikel ini kerana blog bro menjadi top referrers ke blog Naim. Nah buktinya hehe




Semua top referrer, hadir selepas Naim serta beberapa segmen bloglist daripada mereka semua di atas sebagai contoh dari bro Aiman Abdullah, Kak Shida ,Abam Kie , Ejuz dan Aimi. Dan ramai lagi yang tak dapat senaraikan semua di dalam artikel ini . Naim ucapkan terima kasih semua kerana bloglist anda dapat menjana pageviews hadir ke blog Naim.

Jangan senang silu post link di media sosial?

Naim tegaskan media sosial memang berguna kepada kita sebagai blogger kerana ia menjana traffik yang sangat tinggi. Kena pandai post link sama waktu puncak atau waktu biasa. Kalau post hari minggu kekadang sendu jua maybe ramai banyak mereka istirehat.

Naim rasa setakat ini coretan kali ini, Insha Allah next posting ada beberapa isu yang Naim hendak kongsi kepada semua rakan-rakan semua. Terima kasih yang sentiasa meninggalkan komen di blog Naim dan Naim memohon maaf jika lambat balas serta lambat kunjung balas ke blog anda semua. Naim harap kalian tidak jemu-jemu datang ke blog naim selalu. Terima kasih! 

SHARE 14 comments

Add your comment

  1. wow..tahniah naim...teruskan...

    BalasPadam
  2. Tinggi juga trafik. Apapun bersyukur sahaja sedikit atau banyak :)

    BalasPadam
  3. Salam pengenalan naim.. Ok terus berusaha..

    BalasPadam
  4. Apa2 tahniah naim.teruskan berblog yeh 🤗

    BalasPadam
  5. Tahniah naim teruskan usaha...sy pun masih baru dan terus memburu traffik..masih byk kelemahan..kena belajar dgn otai2 lama..

    BalasPadam
  6. Tahniah. Keep it up. Semoga angka bertambah banyak lagi :)

    BalasPadam
  7. Tahniah, saya follow blog ni ya. Hope you can follow mine back :)

    BalasPadam
  8. Tahniah, saya follow blog ni ya. Hopefully boleh follow back. :)

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS