SEGMEN PENCARIAN BLOGLIST LETOPSS BY EZA BOOM BOOM

in , by Muhammad Naim Abdullah, Disember 13, 2020

 



Assalamualaikum dan selamat malam kepada sahabat-sahabat semua. Naim harap semua baik-baik belaka bersama keluarga tercinta . Apajua aktiviti sedang anda lakukan sekarag, dengan harapan baik-baik sahaja. InshaAllah. Pada malam ini Naim join segmen dari rakan baharu iaitu Eza. Rasanya di dalam bulan Disember banyak rakan-rakan blogger buat segmen maybe sebagai penutup tahun 2020. Segmen ini berlangsung bermula 13 Disember hingga 27 Disember 2020.

Masih ada ruang untuk rakan-rakan untuk bersama-sama meriahkan segmen dari Eza ini. Jika ingin join boleh klik pada banner di atas ya. Sahabat-sahabat semua, dengan join segmen ini dapat kenalan baharu dan rakan blogger yang sentiasa positif datang ke blog kita. Ini memberi semangat untuk kita terus berkarya di dalam blog kita sendiri. Nak tahu bestnya, sentiasalah join segmen dari rakan blogger. Anda mampu merasai anjakan paradigma itu sendiri.. (^^)

Blogger Eza menanyakan satu soalan reason kenapa Naim ingin berada di dalam bloglist beliau. Baiklah Naim jawap dengan sempoi punya. Sebab utama Naim join segmen ini adalah :-

1) Ingin mendapat kenalan baharu dan dapat nimba ilmu yang baharu setiap blogger yang ada di Malaysia tambahan pula di dalam bloglist tersebut dan ia dapat memberi inspirasi di dalam penulisan entri akan datang di dalam blog Naim  sendiri.

2) Semestinya pageviews akan meningkat jika nama blog kita terpapar di dalam bloglist ini dan melihat latest entri dalam blog kita dan menarik minat mereka ingin membaca setiap entri tersebut dan ia akan backlink kepada tuan punya bloglist tersebut menjadi pageviews menaik dengan menarik.  Sebabnya Naim sendiri melihat pabila Naim join apa-apapun segmen pageviews dari bloglist merupakan  traffik yang tinggi jua.

Rasanya Naim setakat ini sahaja sebab utama yang Naim acapkali join segmen apapun walhal tak menang hadiah tak pa janji mendapat kenalan baharu di dalam dunia blogging. Asbab kenapa blogger masih relevan lagi kerana ramai masih setia dengan blogger dengan adanya peminat tegar yang sentiasa support blog kita. Jangan rasa down tatkala kita tidak mendapat komen jika entri di publish , setkan minda positif mesti ada punya akan singgah dan menjadi silent reader ramaii jua menyumbang traffik jua adalah baik.

Akhir kalam , terpanjang coretan kali ini, Naim harap blogger Eza happy selalu..
SHARE 15 comments

Add your comment

  1. Hi Naim. Terima kasih atas penyertaan Naim dalam segmen Eza. Happy blogging dan ceria selalu tau :D

    BalasPadam
  2. Hi! LN dtg dari segmen yg sme..
    salam perkenalan..

    http://leylanurjatiey.blogspot.com/2020/12/segmen-pencarian-bloglist-letopss-by.html

    BalasPadam
  3. Bagus juga tanya sebab hendak masuk senarai.

    BalasPadam
  4. Sempat lagi ni kalau nak join. Nanti LH free LH join. Entri ni LH simpan ya untuk rujukan

    BalasPadam
  5. Bagus masih ramai lagi blogger yang aktif di Malaysia.

    Saya sarankan blogger-blogger sila open komen sebagai link, jangan terhad kepada platform blogger sahaja.

    Dengan cara tersebut, ramai pengguna platform lain seperti WordPress juga boleh interaksi bersama-sama.

    BalasPadam
  6. jalan-jalan dari segmen yang sama

    https://www.kasihjuju.com/2020/12/segmen-pencarian-bloglist-letopss-by.html

    BalasPadam
  7. Jalan-jalan dari segmen yang sama dan follow sini..
    Tahniah ya...)

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS