Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua sahabat-sahabat blogger.Naim harap semua baik-baik belaka bersama keluarga tercinta. Semoga di lindungan Allah. Insha Allah. Jangan di lupa untuk berselawat kepada Nabi Muhammad agar hari yang mulai ia di berkati oleh Allah. Yang utama jaga kesihatan anda masing-masing.

ALhamduillah, pada pagi ini Naim akan menyambung kembali cabaran 10 Day You Challenge.Pada cabaran ini , ia mintak 6 places yang pasti idaman Naim sendiri untuk pergi tatkala bercuti dan tenangkan fikiran  dan perasaan. Suasana keadaan sekeliling kita boleh mempergaruhi minda dan perasaan kita sendiri. Jika suasana adalah positif. Kehidupan harian kita akan positif jua. Jom lihat enam tempat pilihan Naim.

1) Pulau Langkawi

2)Mekah

3) Madinah

4) Rusia

5) Home 


 Yang pasti, kediaman sendiri adalah tempat yang paling terbaik bagi diri Naim sendiri. Kerana rumah Naim berdekatan dengan sawah padi. Tatkala jentera penuai padi atau di sini dikenali sebagai mesin padi. Semasa mesin sedang mengerat padi kita boleh melihat sekawan burung-burung mengerumuni berdekatan mesin padi kerana ingin menangkap belalang yang berterbangan lari.

Di situ ketenangan yang dapat yang tiada nilai harganya. Setiap orang berlainan cita rasanya. 

9 Ulasan

sila tinggal kata-kata anda:

Catat Komen

sila tinggal kata-kata anda:

Lebih baharu Lebih lama