November 2023 Giveaway

in , by Muhammad Naim Abdullah, November 29, 2023

Cikgu Siti Hazreen

 Assalamualaikum dan selamat malam kepada sahabat-sahabat. Sambil membaca berita dari bumi Palestin. Terlihat entri-entri dari rakan blogger iaitu Cuya dan Sii Nurul tentang giveaway. Macam menarik untuk Naim join bersama-sama. Sambil itu dapat kenalan baru dunia blogging.

Giveaway masih 'open' sehingga 7 Disember 2023. dan hanya pemenang bakal di umumkan pada 12 Disember 2023. Oleh itu pada sahabat-sahabat yang ingin join bersama-sama Naim, boleh klik pada banner di atas. Semoga Puan segmen ini gembira dengan ramainya yang join. 

Syarat-syarat :-


1. Wajib follow blog ini. Blog mesti open bukan private sepanjang giveaway ini berlangsung.
2. Post gambar poster di atas di blog korang dan backlink kan kepada entri ini.
4. Pilih 1 sahaja design 1g emas Public Gold klik di sini. Tuliskan mengapa korang pilih design itu. Design yang korang pilih inilah yang akan menjadi hadiah giveaway ini.
5. Letak link entri penyertaan korang pada ruangan komen di bawah.

---------------------





Naim pilih design ini ( https://pgmall.my/p/O268/3916 ) Kerana Muharram adalah satu kisah bagaimaan Rasullullah berhijrah demi agalam tercinta. Dan kita dapat pelajari sirah nabawi. Ia telah memberi kesukaan kepada diri Naim sendiri. Kerna Naim pun tidak ada simpanan emas lagi waktu sekarang. Jika ada simpanan emas ini dapat memberi kebaikan di masa depan kelak. Insha Allah.

Oleh itu, kepada semua sahabat-sahabat blogger, jangan lepaskan peluang ini. Mungkin anda yang di cari untuk menangi hadiah sebegini. Siapa tahu! 

selamat bergiveaway semua!

SHARE 11 comments

Add your comment

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS