Salam Ramadhan 1445 Hijrah

in , by Muhammad Naim Abdullah, Mac 15, 2024


 

Assalamualaikum dan selamat malam kepada semua sahabat-sahabat blogger. Naim doakan semua sihat belaka di dalam rahmat Ilahi.  Di kesempatan ini, Naim mengucapkan Ramadhan Kareem kepada semua sahabat-sahabaat blogger.

 Bulan Ramadhan kali ini adalah peluang terbaik daripada Allah kepada umat Nabi Muhammad. Jangan di lupa terus mendoakan keselamatan saudara-saudara kita di bumi Palestin. Berpada-pada di dalam mencari juadah berbuka , jangan upload di media massa . Kesian mereka di sana nak makan cukup susah.

Timbul kurma dari bumi haram datang kepada Malaysia. Kita cukup pantang dengan Zionis. Tetapi kita masih bersubahat dengan produk-produk yang founder terang-terang menghina ulamak. Di samping itu boikot sekali produk yang terang-terangan menghina ulama. Ulama ini bisa dan beracun, kata ulamak siapa menghina ulama , keturunan tidak menjadi ulama dan hati mereka akan terus menjadi keras dan susah menerima kebenaran daripada  ulamak.

Jika tanya kepada Naim , memang Naim boikot terus produk-produk yang founder yang terang-terang menghina ulama. ALhamduillah ada alternatif yang lain yang Naim gunakan sekarang. Benda ini kena tegas, walhal pahit kita dapat. Biar mereka bergelumang dengan benda haram jangan kita terus bersubahat dengan mereka.

Jika ada adik beradik masih bersubahat dengan benda haram hatta menjual produk yang founder menghina ulamak. Terus berdoa dan bertawassul kepada ALlah dan Nabi Muhammad. Hidayah ini akan terus capai ke hati mereka. Yakin dengan Allah.

Anak muda terus membela ulamak hingga titisan darah terakhir.!
SHARE 11 comments

Add your comment

  1. Alhamdulillah...
    Selamat berpuasa juga pada Naim.. Semoga bulan puasa kali ini kita lebih besederhana... Aamin2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramadhan Kareem, Insha Allah. Selamat menjalani ibadah berpuasa

      Padam
  2. Selamat berpuasa, ya kena banteras kurma Israel!

    BalasPadam
  3. Salam ramadan . Selamat menjalani ibadah puasa

    BalasPadam
  4. sekejapan aje ramadhan sudah berlalu semoga kita bertemu ramadhan akan dtg pula amin

    BalasPadam

sila tinggal kata-kata anda:

© Ke Arah mencari redhaNYA · THEME BY WATDESIGNEXPRESS